Главная > ua > Послуги > Абонентське обслуговування Комп'ютерів

Абонентське обслуговування Комп'ютерів - 250 грн

Передача обслуговування Комп'ютерів на постійній, договірній основі аутсорсингової компанії Complex Solution, яка спеціалізується у відповідній області, дозволяє знизити витрати на утримання ІТ інфраструктури, при цьому підвищивши ефективність підприємства, а так само звільнитися від відповідних людських ресурсів, таким чином отримати додаткові кошти і можливості для розвитку нових напрямків, і сфокусуватися на посиленні існуючих.

Як здійснюється абонентське обслуговування комп'ютерів на підприємстві?

Обслуговування комп'ютерів підприємств у Києві та Київській області здійснюється на договірній основі. Для клієнтів, які обслуговують свої Комп'ютерні системи в компанії Complex Solution, доступні наступні регламентні роботи з обслуговування Комп'ютерної техніки:

  • регламентні роботи з обслуговування комп'ютерної техніки
  • діагностика та подальше усунення несправностей
  • ремонт шляхом заміни окремих вузлів
  • модернізація комп'ютерів
  • налаштування систем безпеки
  • встановлення та налаштування програмного забезпечення
  • підбір конфігурації та збірка ПК
  • закупівля комплектуючих
  • налаштування та підключення робочих місць
  • консультації користувачів

Скільки коштує абонентське обслуговування комп'ютерів?

Вартість Абонентського обслуговування 1 робочого місця починається від 100 гривень на місяць.
Формування Ціни на обслуговування залежить від таких факторів:

  • кількість робочих місць
  • кількість безкоштовних, профілактичних виїздів на місяць до клієнта
  • географічне положення об'єкта адміністрування
  • межу часу по наданню підтримки (можлива підтримка без обмежень 24/7)

Як відбувається процес прийняття на обслуговування Комп'ютерного парку підприємства?

На етапі прийняття Компанії на постійне комп'ютерне обслуговування, фахівці Complex Solution проводять заходи з ознайомлювання:

  • попередній огляд комп'ютерного парку
  • оцінка стану наявних комп'ютерів
  • формування переліку Рекомендацій щодо оптимізації роботи наявних технічних засобів
  • затвердження регламенту проведення робіт та їх вартості, підписанням відповідного договору на надання послуг з обслуговування комп'ютерів

Рекомендації відносяться до консультаційних послуг у сфері ІТ (IT Consulting) і нарівні з послугою Аудиту, є Безкоштовними для Клієнтів Complex Solution на всіх етапах співпраці.

Як відбувається процес обслуговування Комп'ютерного парку підприємства після підписання договору?

Обслуговування Комп'ютерів підприємства, на договірній основі, можна розділити на кілька складових:

Адміністрування комп'ютерного парку
  • налаштування програмного забезпечення та комп'ютерного обладнання на вимогу Кліента 
  • зміна конфігурації комп'ютерного обладнання, програмного  забезпечення відповідно до вимог Клієнта (з використанням ліцензійного програмного продукту)
  • наладка архівного копіювання і резервування важливих для Клієнта даних (за запитом Клієнта)
Технічна підтримка - Супровід
  • виїзд спеціаліста Виконавця до Замовника в разі виходу з ладу комп'ютерної системи Клієнта, локалізація і усунення несправності, включаючи дрібний ремонт і заміну комплектуючих
  • виїзд фахівця Complex Solution за узгодженою з клієнтом періодичністю, для здійснення адміністрування та профілактичних робіт
  • дистанційне надання послуг з налагодження роботи або відновлення працездатності систем (час реагування на протязі 20 хвилин)
Планові Профілактичні роботи
  • тестування дискової підсистеми та інших системних пристроїв комп'ютерів Клієнта, перевірка функціонування периферійних пристроїв і програмного забезпечення
  • перевірка комп'ютерної системи Клієнта на наявність вірусних програм та усунення загроз