Нові види віртуальних зв'язків, як це виглядає в 2020 році?

01.06.2020 Нові види віртуальних зв'язків, як це виглядає в 2020 році?

IP-телефонія в роботі офісу і керівника

 

Айпі телефонія значно полегшила життя великому і середньому бізнесу. З її приходом вирішувати ділові завдання стало значно простіше і комфортніше. У даній статті розберемося, навіщо потрібна ip-телефонія, що вона дає і чи вигідно її підключати.

 

Що собою являє віртуальний зв'язок?

 

Айпі телефонія відрізняється від звичайної тим, що для організації її роботи необхідне стабільне підключення до мережі Інтернет, на відміну від стандартних телефонів, що працюють від звичайної мережі. Звичайний спосіб зв'язку вимагає великої продуктивності і надає високе навантаження на телефонні лінії, в той час як дзвінки за допомогою інтернет практично нічим не обмежені.

 

Віртуальна телефонія дозволяє вести практично всю роботу з передачі і прийому дзвінків, сидячи за комп'ютером, стандартна ж має на увазі наявність великої кількості телефонних апаратів, а значить і проводів. Погодьтеся - це дуже незручно.

 

У ip-телефонії є маса переваг перед класичною:

 

  • Витрати на обслуговування віртуальних сервісів набагато нижчі, ніж на аналоговий зв'язок;
  • Немає необхідності прокладати дроти і встановлювати телефонні апарати - весь трафік йде по мережі;
  • Все, що необхідно для роботи - ноутбук або ПК, зі спеціальною програмою і гарнітура (мікрофон і навушники);
  • Оплачується тільки трафік без урахування дзвінків в міжнародній і міжміській мережі, скільки трафіку використали - стільки й заплатили, ніяких вічних платіжок;
  • Масштабованість мережі - обмежує роботу тільки обсяг пропускної здатності інтернет-каналу;
  • Велика кількість додаткових функцій (про них трохи нижче);
  • Простота у використанні і обслуговуванні;
  • Підвищення якості зв'язку, можливість одночасно великого завантаження мережі;
  • Безкоштовний зв'язок всередині офісу.

Чи вигідна ip-телефонія для бізнесу?

 

Багато керівників замислюються про те, який тип зв'язку впровадити в своїй компанії. Майбутнє, однозначно, за віртуальною АТС, і ось чому. Крім стандартного прийому-передачі дзвінків, така структура може вирішувати безліч інших завдань.

 

  • Особистий кабінет. Незамінна функція, якщо ви хочете контролювати роботу вашого офісу. В особистому кабінеті буде зберігатися повна інформація про здійснені та прийняті дзвінки, їх тривалість, аналітичні дані, списки пропущених і т.д.
  • Збережені розмови. Ви в будь-який момент можете прослухати запис розмови вашого менеджера з клієнтом, проконтролювати ефективність роботи ваших співробітників, вплинути на хід роботи офісу в цілому. Також сам факт того, що всі телефонні розмови записуються і зберігаються, будуть мотивувати ваших співробітників працювати ефективніше.
  • Облік пропущених дзвінків. Більше жоден дзвінок від клієнта не залишиться без уваги! У вас завжди буде інформація про пропущені дзвінки, їх дату і час.
  • Багатоканальність. Ця функція має на увазі прийом декількох дзвінків на один номер одночасно. Це дуже зручно, якщо в ваш Call-центр надходить велика кількість дзвінків. Таким чином клієнти завжди зможуть додзвонитися і не будуть довго чекати на лінії.
  • Конференц-зв'язок з співробітниками офісу. Тут зрозуміло і без пояснень.

Як бачите, встановлювати айпі телефонію в офісі не просто необхідно, а ще й вигідно.

 

Якщо ваш бізнес має на увазі щоденний зв'язок з великою кількістю клієнтів - обов'язково подбайте про те, щоб впровадити цю технологію в роботу компанії.

 

Навіщо ip-телефонія бізнесу?

 

Підведемо підсумки. Ми вже з'ясували, що собою являє віртуальний зв'язок або АТС. Тепер відповімо на запитання, які ж завдання бізнесу він вирішує. Отже:

 

  • Дозволяє налаштувати ефективну комунікацію ваших співробітників і клієнтів, а також організувати зручне спілкування всередині компанії;
  • Повністю автоматизує роботу співробітників з клієнтами за допомогою CRM-системи (вся інформація зберігається в упорядкованому вигляді);
  • Контроль за роботою працівників офісу, мотивація для поліпшення комунікації з потенційними клієнтами;
  • Підвищення якості сервісу, що надаються;
  • Значна економія на зв'язку;
  • Збільшення продажів;
  • Зручність і простота у використанні.

Ip-телефонія - справжня знахідка для сучасного бізнесу. Вона не тільки істотно знижує витрати на зв'язок, але і надає безліч потрібних і корисних сервісів, що спрощують роботу. Якщо ви хочете придбати для свого офісу дійсно якісне і ефективне обладнання - зверніть увагу на компанію Complex Solution.

 

Наші співробітники швидко та професійно впровадять телефонію в вашому офісі.

 

  • Налаштуємо АТС.
  • Підключимо все необхідне обладнання і встановимо програмне забезпечення.
  • Масштабуємо телефонну мережу.
  • Проведемо комплексний аудит і усунемо існуючі неполадки з мережею.
  • Виконаємо монтажні роботи будь-якої складності.
  • Організуємо постійне обслуговування систем.

Вирішуйте завдання бізнесу максимально ефективно разом з Complex Solution!